Merhabalar,
Oğlum 3 ay 5 günlük oldu, 2 gündür gündüz uykusunda ciddi sıkıntı yaşıyor 15 dk anca uyuyor, memede uykuya dalabiliyor ona rağmen çabuk uyanıyor. Herhalde uyku gerilemesi denen şey bu. Sizin deneyimleriniz neler bu dönemdeki bebişlerinize nasıl destek olabiliyorsunuz? Yorgunluktan ağladıkça içim gidiyor 😓