Bussrraaa Emzirirken diyet yapıp kilo veren var mı ya da emzirmeye zararlı olmayan detoks kür deneyen var mı hanımlar. Yapıştı kaldı kilolar 🤦🏼♀️ 58le hamile kaldım 74le doğuma gittim 4aylık kızım şimdi 62 kiloyum hedefim 52 ama bu kilolar çok inatçı sanırım
srprs Bussrraaa arkadaşım ben uzaktan online olarak bir diyetisyen eşliğinde diyet yapıyorum . Kesinlikle bebeğin sütünde azalma olmadı. İstersen bilgilerini verebilirim
Sltn Bussrraaa ben Online diyet yapıyorum ama 6 ay dolmasını bekledim her ihtimale karşı sütü etkiler diye.7 aylıkken yaptım sütümü etkilemedi zaten diyet gibi değil sağlıklı beslenme üzerine.Halsizligim yorgunluğum gitti doğru beslenme sayesinde Kilo da verdim.3 ana 3 ara öğün olduğu için etkilemedi.sütümdede bir sıkıntı yaşamadım.
Bkya Bende diyet düşünüyorum fakat porsiyonları küçültücem. Ekstra su içmeye basladım yemekten önce iki kg verdim
Bussrraaa Sltn evet emzirdiğimiz için zaten aç kalamayız sağlıklı beslenmek lazım ama bebekle biraz ipin ucu kaçabiliyor😕
Sltn Bussrraaa ben Kilo almadım ama vermem durmuştu.sıkıntı yemek yemek degildi 1 yada 2 öğün anca yiyordum yada gecistiriyordum kahve ve çikolata ile.diyetle 6 öğün olunca başta şaşırmıştım ama.iyi geldi düzen oldu bebekte büyüdü en azından yemek yapabiliyorm