Merhaba kızımı bugün 4.ay kontrolüne götürdüm sadece mama ile besleniyor. Doktor ek gıda için masaya ilgisi varsa hafif hafif ağzına dokundurmaya başla ilgilimi bak dedi ama bence daha küçük destekli oturmaya daha yeni başladı en azından 5.ayını beklemenin gerekli olduğunu düşünüyorum siz ne zaman başladınız ek gıdaya 5.ayını mı beklesem yoksa 6.ayını mı acaba?