Gozdecik2
merhaba, biz kullanıyoruz. Sizin sofra kültürünüze bağlı bir durum. Masaya alışsın diye ilk andan beri uyanıksa masaya getirdim evladımı.
kucagımda ya da ana kucağında. Oturmaya başlayınca da mama sandalyesine oturtum.
sürekli bizi izlemesini istedik( yemek yemese bile) ek gıdaya geçiş ile birlikte çok rahat kullandı.
Yemek yaparken bile oturtuyorum.
Yemeklerini sadece orada yediririm. Salonda vs diğer odalarda yemek yasak. Alışkanlığı ile birlikte zaten acıkınca oraya gidiyor.
yanı tamamen size bağlı . Bize çok gerekliydi anlayacağınız.