Ayzayd sen içini ferah tut Allahın izniyle bişey olmaz . Hareketler nasıl seninle iletişim kuruyor mu onlara bak beyin gelişimi açısından. Bende çok düşündüm doktora gittim özellikle tıp fak. Gittim bakıldı edildi normal 3 ay sonra kontrole gel dendi . Kansızlık çıktı o yüzden çağırdı