dilrubaaa evet düzeldi çok şükür zorla vermeye çalıştım, biberonu da almayınca şırınga ile verdim,gece de artık normale döndü, ertesi gün biraz direndi ama zorla verdim,şimdi iyi çok şükür, inşallah sizde atlatırsıniz bu galiba bir atak dönemi bizde fazla sürmedi, birde bol bol dua okuyun bebeğinize iyi gelir inşallah