Merhaba hanımlar, benim oğlum 23 aylık. Yurtdışında yaşadığımız için iki dil öğrenmek zorunda. Ben buranın dilini hala tam bilemiyorum. Hatta bazen ingilizceyi de duyuyor ortak dil olarak bazen kullandığımız için. Hala konuşmuyor sadece mama diyor. Normal midir? Konuşur mu bir gün? 😥