gokceyasss yok 1 ay, diyet yaptım ben şikayetlerde hic degsıklık olmadı kotu kokulu kaka vardı mukuslu ve rengi yeşil. O, sırada hastalandı antibiyotik kullanmak zorunda kaldık pat kesildi koku falan sonra diyeti yavas Yavas actım hşx Bi sıkıntı cıkmadı alerji olamaz dedi doktor bizim karaciğer degerleriniz biraz yuksek cıkıyor surekli kan alınıp tahlil yapılıyor henüz sebebi belli değil 2 aylıkken beri surekli kan tahlili 😒 deneme yanılma gibi oldk