Minnakkk Merhaba anneler bebişleriniz ne alemde neler yapıyorlar ek gıda alımları nasıl. Bizim sıpa hayatı cok hızlı yasıyor gibi geliyor 😂
NursenaT Minnakkk çıldırmama ramak kaldı sürekli ıııı ıııı ıııı ne istediği belli değil ek gıda güzel gidiyo şimdilik diş çıkmadı hala sürekli ayakta durmak istiyo emekleme çabası hiç yok yüz üstü durmaktan nefret edıyo 10 Ağustos doğumlu kızım sizinki hangi gün doğdu
gokceyasss Minnakkk merhaba bizimkinin ek gıda pek iyi gitmiyor belli başlı sevdiği şeyler oldu onları yiyor pankek elma köfte havuç bi de irmikli meyve karışımı tarhana. Alerjimiz olduğu için çok bi seçenek de yok maalesef. 5. Aydan beri emekliyor ben hep yere koydum. Şimdi de hiç kucak istemiyor her yeri gezmek istiyor ayağa kalkıyor sıralamaya da başladı hafiften 2 dişi var. Bi de bugünlerde gel gel diyerek gel işareti yapmayı öğrendi
Findikzadem Minnakkk 11 ağustos doğumlu 5.5 aydan beri emekliyor ek gıda konusunda pek iyi gtmiyorz çok istahsz uyku nedir bilmiyor sürekli ev içinde geziyor sürekli yanında olmamı istiyor birkaç gündür dolaplara yönelmeye başladı 1 disimiz var birkaç tanesi de şişmiş
Deletedmom_73 Minnakkk 7 ay 12 günlük bir tane dişi çıktı yanındaki de az kaldı çıkacak gibi 🙈 ek gıda güzel sadece yumurta sarısını fazla sevmiyor diğerlerine göre 😂 emeklemek de istemiyor sadece yürüteçle gidip geliyor yerde durmak istemiyor sadece oturarak oynuyor yerde 😂 20 Ağustos doğumlu sormak istedigim bir şey var hiç kıyma veriyor musunuz neler veriyorsunuz çorba olarak merak ediyorum ve hiç pankek verdiniz mi?
Ayln1613 NursenaT benim kızım da aynı sürekli ayakta durmak istiyor yüz üstü koyduğumda en fazla 10-15 dk duruyor emekleme çabası hiç yok yarın dönebiliyor bu arada 7 aylık
Minnakkk NursenaT biz de 14 agustos dogumluyuz. Ek gıda cok iştahlı değil zaten epey de zayıf Bi bebek ama kiloya saglıklı olsun da cok takılmıyorum. İki dişi cıktı sanırım ustler de gelecek baya bş huzursuz bir aydır emekliyor ve Bi Kac gundur tutuanarak ayaga kalkıyor surekli elimi tutup ayakta durmak istiyor asırı hareketlendi
ogrtmnanneee NursenaT bnm bebeğimde sürekli bişeylere dokunmak istiyor kucakta gezmek yeni şeyler görmek istiyor asla yerde yatmıyor sevmiyor yüzüstü durmayı hiç sevmiyor dönmüyor yüzüstü. Sağa ve sola dönüşüme kısa süreliğine desteksiz oturuyor sonra sağa sola devriliyor yürüteçte kendini itmiyor on gündür aldık ama iteklemiyor kendini normalde çok hareketli bi bebek ayakları elleri hiç durmuyor ama bazı motor beverileri geriden geliyor gibi iki sefer yüzüstü döndü bi daha dönmek istemiyor biz itiyoruz arkadan dönmemek için direniyor ben diyorum bu çocuk bi yerden bi yere ne zaman nasıl gidecek
NursenaT Minnakkk dişi çıksa bende rahatlıcam o da rahatlıcak ne gelen var ne giden ek gıda da kahvaltısını pek sevmeedi çorba çok seviyor az ve sık yemeyi tercih ediyor 😀😀
Pnarr94 Minnakkk Merhaba bizde 25 ağustos çok hareketliyiz hiç durmuyoruz ☺️ Sizin bebeğiniz kaç kilo acaba ek gıda nasıl gidiyor
NursenaT ogrtmnanneee 6 aydan beri desteksiz oturyor ama emekleme çabası hiç yok direk yürücekler heralde 😀 abisi sürüne sürüne her yere gidiyordu kızım tembel çıktı
ogrtmnanneee NursenaT kahvaltıda yumurta yemiyor karışım yapıyorum onlrı da yemiyor bizimkinde çorbayı çok seviyor ama kahvaltı öğününde ne yedireceği mi şaşırdım
NursenaT ogrtmnanneee bulamaç yapınca yemıyor ayrı ayrı verdiğim zaman yiyor ama o zamanda sanki az yiyor yumurtayı pişiriyorum öyle yiyor haşladığım zamanda yiyor peynir yiyor salatalığı yutamıyor agzında cevırıp duruyo 😀
Htcdrn 13 Ağustos doğumlu ❤️ Döne döne istediği yere gidiyor henüz emekleme yok , arada geri geri emekleme girişiminde bulunuyır bu kadar . Ek gıda da her yemeği daha vermiyorum , tattığımız kadarıyla iyi gibi
Minnakkk gokceyasss siz bizden de erken emeklemişsinşz maşallah 🧿 bizim de 1 ayı gecti emekliyor once sinde surunerek geziyordu evi. Su an aynı dedginiz gibi koltukta tutunuyor beşikte ayaga dikiliyor surekli ayakta durmak istiyor hic oturmuyor elinden tutmak istiyor. Gel babası yapıyor şimdi bay bay öğretmeye caslıyırum ama bakalım ne zaman öğrenir
Deross Minnakkk kızmadınız mı ben bu tarz şeyleri hiç sevmem 🙃benim bebeğimde 16 Ağustos doğumlu oturuyor dönüyor geri der emekliyor yüz üstü durmaktan nefret ediyor işime gelirse duruyor 😄diz üstü ayağa kalkmaya çalışıyor
Minnakkk Pnarr94 14 agustos dogumluyuz biz de. Malasef bizim kilo alımı cok cok az 3550 dogdu tan 7 bucuk kilo 😒 bazı sıkıntılarımız var 5 aydır gastro takipliyiz. Sizin kac kilo? Ek gıdayı da cok sevmiyor cok secici aslında tadına bakmak bile istemiyor bazen agzına zorla değdirşyorum oyle severse Bi Kac lokma yiyor işte
Minnakkk Findikzadem maşallah 🧿 ek gıdayı biz de sevmiyoruz belki de biz cok sey bekliyoruz diyorum bazen ama bilmşyorum yine de. Cekmece acıyor benim yaramaz bulasık makinesine tırmanıyor acık gordugu gibi içine dalıyor 😂