Doğumdan sonra Mesut Öksüz diye bir doktoru atadılar bize. Gittik muayeneye hiç memnun kalmadım. Hızlı hızlı konuşuyo. İlk bebeğim tecrübesizim dalga geçer gibi cevap veriyor falan. Sağlık ocağında ki ebe de çok memnun ondan anlamadım.. Ama kendisini tavsiye etmiyorum. Öbür doktorları bilmiyorum maalesef