5 buçuk aylık bebeğim sürekli ağlamaklı kucak istiyor odadan çıktığımı gördüğü anda bağırarak ağlıyor doğru düzgün uyumuyor.Tek bakıyorum yardımcı olacak kimsede yok artık iş gücü bıraktım kendime bile zaman kalmıyor inanın.İlk bebeğim belki acemiyim diyorum yetemediğimi düşünüyorum😔Oyuncaklarıyla oynuyoruz ,oyun halısında vakit geçiyoruz bazen mutfağa götürüyorum mama sandalyesine koyuyorum fln hemen onlardanda sıkılıyor🤷🏼♀️ne yapacağımı şaşırdım gerçekten içimi dökmek istedim 😢