Kızlar merhaba , oğlum 45 günlük ve hiç gözlerinde çapaklanma yoktu bir hafta önce doktora götürdük göz muayenesi gayet gözleri güzeldi. Dün oğlumla dısarı çıktık çok ağladı kucağımıza aldık acaba soğuk mu aldı, yoksa eltimin kızı 2 yaşlarında oğlumun sürekli o gözünğ öptü kaynanam sağolsun sürekli öptürdünacaba ondan mı bilmiyorum. Akşam evimize geldik oğlumun gözlerinde sulanma ve sarı çapaklanma oldu. Saatler ilerledikçe yapışma kuruma oldu çapaklanma arttı iyice gözünğ kapladı. Ben sürekli kaynamış soğumuş suyla pamuklu bezle siliyorum. Çok ama çok üzüldüm. Göz ğınarı tıkanıklığı yazıyor internette ama öncesinde yoktu masajını yaptım. Yapınca göz dibinden sarı çapak göze doğru akmaya başladı yaa çok üzgünüm allah aşkına böyle olup geçenler varmı