tenceretavakuskana ogrtmnanneee bızımkınden parmak ucundan alıyolar hep koldan almadılar hıc eger alınacak saatı bılıyosanız karnını doyurup uyutmaya calısın ıstersenız daha rahat olur
PelinByrktr Ervakts evet bizim de başımıza geldi, hemşire yapamıyorum dedi çok stres oldu daha deneyimli bir arkadaşım var o alsın çok ağladı dedi o gün ben de çok üzülmüştüm kurtarın beni der gibi ağlamıştı oğlum ☹️