Mrvnrctlk05 benim bebeğimde 3 buçuk aylık dün 11:30 da bir uyudu sabah 6:30 a kadar maşallah bebekler uyuduğunda acıkmazlar acıkdığını hissetmezler o yüzden rahat olun bende çok pinpirikliydim aman aç kalmasın 2 saatse bir yesin diye uyandırıyordum bu sefer çok huzursuz oluyordu saldım vallahi hem kendime vakit ayırıyorum hem gece o uyurken ev temizliyorum hemde uykumu alıyorum artık sabahda 8 de ayakta oluyoruz
şimdi 4 ay atağındayız uykuya dalmada biraz sıkıntı yaşıyoruz o uyuyana kadar 2 saat geçiyor