Merhaba anneler. Süt azlığı sebebiyle baştan itibaren mamalı gittik. Bir dönem meme reddimiz oldu. Sağma yapıp sütümün kesilmesini engelledim ve eds ile meme reddini aştım. Şuan dr browns biberon kullanıyorum. Ancak ağzı çok dar ve bence kullanışlı değil. Özellikle gece telaşla mama hazırlarken mama dışarı dökülüyor. Emzirme danışmanım philips aventin meme reddini hızlandırdığını söylüyor. Ancak şekli ve boyutu benim çok hoşuma gitti. Tomme tippe ve mama joo’nun da geniş ağızlı olması sebebiyle meme reddi yaptığını söyledi. Siz ne düşünüyorsunuz? Meme+ mama uzun süre götüren ve meme reddi yaşatmayan biberon hangisi??