Yerli_elizabet Doğumdan 1 yıl sonra adet oldum 2 ay düzenli oldum en son 8 Şubat oldum yani neredeyse 2 aydır adet olmuyorum korunmadığımızda oldu şimdi test alıp baksam mı sizce saçma bir soru oldu ama düzensizlik normal midir sizce
Danlacann Yerli_elizabet her ihtimale karşı test yap tabi nolcekkk kız ben korunduğum halde 1 hafta geç adet oldum diye 2 kere test yapmıştım 😂😂🙈
Fasulye12 Yerli_elizabet sanmıyorum birilerinin yok yapma hamile değilsindir diyeceğini. Evimde herzamn gebelik testi bulunduruyorum ki ara ara şüpheye düştüğümde ertelemeyeyim yarın alayım, sonra test alayım diye .
Esmer03 Yerli_elizabet bence geç bile kalmışsın tabikide test yap heleki korunmadığınızda olduysa hamile olma ihtimalini çok yüksek
Yerli_elizabet Fasulye12 eve de şimdiye de almaya gidiyorum ne bilim hani düzensizlik normal derlerdi de
mehmetakifinannesi Yerli_elizabet ben de aynı durumdayım birazdan test alıcam doğum yapalı 3 ay oldu 40 ım çıkmadan adet oldum ama sonra bir daha olmadım geri çekilme yöntemiyle korunmuştuk ve dün gece kustum 🥺 birazdan test almaya gidicem siz de sonucunuzu yazın