Ben bebegime önceden 60 veriyordum smdi biraz cogalttım 80 yapıyorum yeterli geliyor ama bir arkadasım 80 yapamazsın zararlı olur cocukta kılo almaz dedi 90 a tamamlayıp on cc yi dökeçekmişim ben mama kasıgını göz kararı üçe bölüp üstünden az eksiltip 80 hazırlıyordum sizce yanlıs mıdır? Bir zaararı olur mu