Buseynky 1 haftadır elini emmeye başladı cok cık diye ses çıkartıyor emzirme sonrası bilgisi olan var mı acaba
Parkays Buseynky benimki de 70 gunluk. Sizin gibi 50. Gunde cak cuk elini emmeye basladi.. bu gayet normal. Sosyallesmeye basladiginin bir isareti. Endiselenmeyin