Comologgo bende 2 çocuğuma salıncaklı almayı düşünüyorum şimdi ilk kızıma almamıştık çünkü yerde yemek yiyorduk şimdiki ev büyük salona masa sandalye atık yeni çocuğa salıncaklı mama sandalyeleri hoşuma gidiyor biraz büyük modelleri var böyle diğerlerine göre fiyatı biraz pahalı ama kullanışlı buluyorum ben iş yaparken mutfakta koyar salarm balkonda salarm diye düşünüyorum 🥰