yec3450 canim 1 hafta önce benimde basima geldi , vicdan azabindan cok kötü oldum
artik besiginde yatiriyorum yanimda yaticaksada hep yatagimin kenarlari yastik dolu
gözlemle kusma ,göz kaymasi ,sürekli aglama uykuya meyimlilik varsa doktora götür gecmis olsun 😘