BarlasMomm 1 yas üstü bebegi olanlar balik yagi kullaniyor musunuz. Kullaniyorsaniz memnun kaldiginiz marka var mi. Doktorumuz kullanabilirsiniz dedi ama bebegim cok aglayinca sormayi unuttum markayi
ikizerkekannesi BarlasMomm balık yağına 2 yaşında başladım mollers aldım bizim doktor 2 yaşına kadar argivit focus kullan demişti
emy_yucek BarlasMomm bir yaşından beri kulanıyoruz new lifein balık yagı çok memnunum içerik olarak çok iyi çok pahalıda diil doktorumun önerisiyle almıştım kızımda çok rahat içiyor.
Annebebissss Bende kullanmayı düşünüyorum Mollers i çok övüyorlar kullanan var mı acaba ? Şurup şeklinde olan balık yağları bir süre sonra tadı değişiyor diyorlar diğer jel gibiyi bakalim icebikck mi çocuğum nasıl yapcm bende onu dusunym
BarlasMomm Annebebissss jeli agzinda cigneyemez benim bebegim mecbur surup kullanicam. Tesekkur ederim 😊
Fasulye12 Annebebissss möllers kullanıyorum tadı gayet güzel , kokusu da ama içerken üzerine döküldüyse kuruduğunda aynı hamsi gibi kokuor 😂
BarlasMomm ikizerkekannesi tesekkur ederim. Bizde istahsizlik oldugu icin vitagil kullaniyoruz suan ama doktor balik yemiyorsa haftada 2 kere. Takviye alabilirsiniz dedi. Balik bulmak cok zor oluyor suan icinde