Herkese merhaba 4 aylık bir oğlum var yaklaşık 1 aydır diş etlerinde inanılmaz bir kaşınma var. Ha çıktı ha çıkacak diye bekliyoruz ama gün geçtikçe daha çok kaşınıyor ağlıyor salyalar da cabası eli hep ağzında ben de yardımcı olmaya çalışıyorum. Ortalama ne zaman çıkar bu dişler? Ve deneyimli anneler neler yaptınız bu süreçte yardımcı olursanız çok sevinirim.