Merhabalar, 2 ay 8 gunluk bebegim şuan. Onceki postlarda bahsetmistim, oglum asiri gazli kolik otesi mama ve uyku disinda malesef hep aglayan bir bebek surekli pilates topunda ziplattigimizi belirtmiştim, simdi uykuyada direniyor feci haldeyiz anlicaginiz. Siz anneler bu aylarda neler yapiyorsunuz bebeklerinizle, besledikten donra hemen uyutuyormusunuz aktivite vs gectinizmi? Biz malesef aglamak disinda hic bisey yapamiyoruz koltuga yataga birakamiyorum o derece….. Merak ediyorum sadece aktivite vs gunluk rutinleriniz neler acaba? Rica etsem banada anlatirmisiniz🙏🏻