Melekannesiiiii Sözde indirimli geliyor değil mi? Birkaç oyuncak aldım ve kasada 500 liraya yakın hesap çıktı. Baksan bir poşeti doldurmuyor… Ve insanlar kapış kapış aldılar kasada 1000 lira ödeyeni gördüm 😔
1Nisa1merve Melekannesiiiii bim de mi. Allah sonumuzu hayr etsin. Gecen seneki bebek esylari 2 kat artmis resmen matemetgim yetmiyo artk.
Melekannesiiiii Prensesimmmm1 toplu bir oyuncak vardı denge kuleleri çıngırak birkaç tane bir de kitaplardan aldım biraz. Hışırtıli kitabın tanesi olmuş 35 lira😒
NurCum Duvar rafı eğitici kule iki magnet ve tabak ile çatal’a 203,10 tl ödedim sadece çok çok ucuz olan eğitici tabletti piyasaya göre
eceunverkanra Melekannesiiiii Bim’in de artık bir esprisi kalmadı ki ben oyuncak,kitap vb seyleri internetten cok daha ucuza bulup alıyorum🙈 tane de uygunmus gibi geliyor ama gercekler kasada hic oyle diil maalesef😅
Bsraaakrs Melekannesiiiii bende bişey bulamadım manyetik hayvanlar alabildim cam rende aldm bide şu 5 TL Lik kitaplardan aldm 3 tane hareketli kitap alacaktım Bi abla sağ olsun koleksiyon yapacak herhalde almıştı hepsini 😄 başkada bişey bulamadım alayım tabaklar dan alacaktım yoktu bitirmişler hepsini
Almondeyed Melekannesiiiii birkaç hafta sonra daha da pahalı olacağını düşündükleri için böyle.oluyor hiç ucuzlamicak çünkü.