Selam arkadaslar bebegim 50 gunluk.daha dun bir gozunun daha buyuk oldugunu farkettim.normalde dikkatli bir anneyim bu zamana kadar nasil anlamadim sasiriyorum.Esim bir gozunu daha fazla aciyor yani araliyor dedi.ama cok belli degil.inceleyince anlayabiliyorsun.internette goz kapagi dusuklugune baktim bariz belli fotograflar paylasilmis bizim ki oyle degil.ama yinede dunden beri icim aciyor.Cocuk goz dr gitmek istedim 3 aydan once bakmiyorlarmis.Istanbul anadolu yakasida iyi bir goz dr.bilen varsa ve benimle paylasirsa sevinirim.cevremdekiler daha cok kucuk zamanla duzelir desede ikna olamiyorum.mesela sasilik 3 aydan sonra duzeliyor belki ama goz kapagi dusuklugu varsa sanirim sadece ameliyatla tedavisi var