Teemo07 Efeninannesi10 trendyolda okudum oturma kısmının sırları cok cabuk oynamaya baslıyormus. Sanki kırılacak gibi diyorlardı. Bende ordan bakıyordum cunku.
canparee Efeninannesi10 bende BİM’den almıştım şimdi 2. Bebeğim de oynuyor hem tutunup ayağa kalkıyor bence çok güzel ama baya pahalanmış 2 senede
yookkdahaneler simiyyy canparee Teemo07 Almondeyed Kızlar bende birşey soracağım e bebekten yürüme arkadaşı almıştım bu gün de bu masayı aldım ama eve gelince fark ettim ki üzerinde ki oyuncaklar bire bir aynı sizce iade etsem mi masayı ?
yookkdahaneler canparee hiç kullanışlı değil netten almıştım yakın olsan da versem keşke , magnet diye geçiyor ama kağıt parçası
Minikoalamm Ben dolaptan yürüme arkadaşı aldım önü aktivite masası şeklinde öyle alın bence daha kullanışlı