Merhaba tatlış anneler;
Sizlerden tavsiye almak için açıyorum bu postu. Okumak istemeyenler hop direkt alttaki yönlendirmeli sorulu kısma geçebilirler 😂 14 aylık olmak üzere bebeğim. Gece 8,9,10 bazen sayamadığım kadar çok bazen 3-4 kere olmak üzere emmek için kalkıyor. Acıktığı için olduğunu sanmıyorum çünkü artık hem büyüdü hem de uyumadan önce doyurucu şeyler yese bile uyanıyor. Azı dişi çıkardı, o dönem ağrı kesici özelliği de olduğu için her istediğinde emzirdim. Bana ihtiyacının olduğunu düşünüp gece veya gündüz azaltmayı düşünmemiştim ama bir süredir kararımı verdim. Gündüz de sıkıldığı zaman gelip iki fırt çekip gitmeye başladı, memeyi açarken oynuyor resmen aşk yaşıyor bu aralar, bazen sanki oyun yapıyor gibi. Bu haldeyken yapabilir miyim veya yapmam doğru olur mu hala sorguluyorum, bu yüzden sizlerden öneri bekliyorum. Farklı görüşlere de açığım, ihtiyacı var kesme diyenler olabilir. Bundan birkaç ay önce ben de böyle düşünüyordum, aramızdaki bağ için özellikle. Yani gece istediği halde emzirmemek çok zor benim için. Ama gittikçe bağlanıyor ve kendi uykusu da perişan oluyor. Kes bacım diyenler de olabilir. Ha bir de emerek uykuya geçiyor bunu da belirteyim 😣 Buyrunuz bekliyorum 💁🏻♀️
🐰 Gece beslenmesini kestiniz mi ?
🐰 Evetse, nasıl ? 😂
🐰 Gece uyandığında siz mi yoksa babası mı ilgilendi ?
🐰 Gerçekten başarabilir miyim?
🐰 Sizin bebe kaç günde alıştı ?