Syktoprak Yürüteç kullandık yaklaşık 15 gündür bınmıyo ve 7bucuk ken koymuştum şuan 10 aylık emekliyi ayağa kalkıyo ama parmak ucuna basıyo bazende tam basıyo duruyo ama yürütmeye çalışınca parmak ucunda endişeleniyorum böyle olan varmi acaba nasıl duzelır
Slm1122 Syktoprak 8 aylığız aynı bizde 2 hafta kullandık kaldırdık bizimkide parmak ucu basıyor ya İnşALLAH geçer
Sevimliayicik Normal arada parmak ucuna basabiliyorlar benim oğlumda bir ara bastı sonra hiç basmadı şimdi tam basıyor yürütecle alakası olduğunu düşünmüyorum bizimki de pek binmedi yurutece indi hep kendi