Merhaba arkadaşlar,
Benimde 3ay 9günlük oğlum var.Kayınvalidem 20 gün bile durmadı yanımda didimde yaşıyor maddi durumu çok iyi oraya dönmek için 40 takla attı yalan üstüne yalan tabi orda arkadaşları akşamları yemekler eğlenceler mi burda bebek bakmak mı annem babam çalışıyorlar denizlideler çok duramadılar ki çokda maddi durumları yok kıyamam maaşlarının kesilmesine 20 günlükken kavga ederek gitti p gün bugündür sütümde çok gelmiyor ne yediysem çoğaltamıyorum ama Allaha şükür bebeğim kilo alımı sağlığı yerinde
Bebeğime bakacak biri olmadığı ve olmayacağı için bende işi bıraktım 6ay ücretsiz iznimi kullanmadım bile bu yüzden instagram ve facebookda @guldenin_şekerleri adlı sayfam var en azından takip ederek bana destek olır musunuz ufak ufak siparişler gelmeye başladı Allaha şükür cep harçlığımı çıkartıyorum birikim yapıp aylık sigortamı yatıracağım 😊 eğer benim gibi iş yapan varsa bu forum altına eklesin takip edelim destek olalım Sağlıcakla kalınız bebişleri öpüyorum