ayse_ana Nolur bana hafif, kullanışlı ve iki yöne de dönebilen 2 aylık bebeğime uygun bir araba öneriiin 😬Bulamadım bulamadım ne alsam karar veremedim 🙅♀️
prenses_we_prens_annesii ayse_ana benimde bebeğim 1 ay 20 günlük baby2go mummy aldık trawel sistem şu an pusetiyle ilerliyoruz daha bebeğim küçük diye Yani gayet memnunum tawsiye ederim hafif kullanışlı
Azraada58 ayse_ana ay valla dün daha kullandık dışarı cıktık baby plusun travel bebek arabası okadar hafif ve manevraları güzelki biran önce yaz gelsin kızımı arabasıyla gezdirim diyorum valla eşimle benimde cok hoşuma gitti keske benide taşısada sürseler 😂😂😂
Rabia6025 ayse_ana kesinlikle çift yön alın oğlumdan kalan eski çift yönlü vardı kızıma başka araba aldım tek yön çok ağlıyor bizi göremiyor diye çift yönlüyü kullanmaya başladım tekrardan
Banaannede ayse_ana kraft onyx hem hafif hem çok pratik hem çift yönlü hem güvenli ay ben çok seviyorum
Beril51 Casual Cadillac Air Trona kullanıyorum ben çok memnunum tavsiye ederim. Tekerleri falan çok çok iyi çift yönlü sarsıntıyı bebek hissetmiyor bile
Eminerd ayse_ana https://www.e-bebek.com/joie-chrome-bebek-arabasi-p-joi-s1201gagrp0013/ joie chrome kesinlikle tavsye ederim
prenses_we_prens_annesii ayse_ana Ewet çift yönlü Trendyol çiçek sepet hepsi burada her yerde satışı war ben mor aldım kızım olacaktı diye bıcırığımda sewdi arabasını🥰
Rabia6025 ayse_ana eski modellerden ablam vermişti 10 yıllık araba ama hala kullanıyorum🙂 markasını hatırlayamadım
Eezzaa123 Baby2go 2031 heets kullanıyorum pusetli size dönük o yokken paston araba oluyor tek yönlü ben memnunum ama 2000 bine almıştım 35000 dü en son çıkmış bayaga
Eminerd ayse_ana kullanır hafif yatar pozisyonda travel hiç önermem çok ağır ve hantal oluyor travel alanlar en fazla 6 ay kullanıp satıp daha sonra bastona geçiyor zaten 🙄 ben kucağımda bebek varken çok rahat arabanın bagajından indirip açabiliyorum 😊😊
Eezzaa123 ayse_ana evet herşey çok yüksek 5 6 ay oldu alalı çoğu şeyi fiyatlar uçmuş durumda Allah yardımcımız olsun
esracanlier ayse_ana https://ty.gl/q80kx8aujm kullanıyorum memnunum. Ağır değil içinde 1 yaşında ki kızım varken kaldırıp kilerden dışarıya çıkarıyorum halıya değdirmeden 🤓 her kullanışım da da iyi ki bunu almışım diyorum. Pahalı bebek arabalarının muadili resmen. Kaldırıma falan çıkarken yaylı sistemi var önü kalkıyor rahatça. Ayrıca istediğiniz yöne çevirebiliyorsunuz istediğiniz gibi. Puseti de isterseniz sallanabiliyor bebek arabasında takılıyken 💁🏻♀️
Poyrazin_annesii https://ty.gl/rlb0irg04s ben bunu aldm memnunum ama fıyatı ben aldıgım zmn 1 milyardı şimdi zamlanmış baya bi