Brcklc Hnm44 ateşi olunca bile Dr lar önermiyor bırakın vücudu savassin diye siz keisnlikle vermeyin enguzeli burun temizliği yaomaniz ve ayına uygun oksuruk şurubu vermenizdir
Rabia6025 Brcklc öksürmeye iyi diyorlar aslında balgamı atsın diye her doktor farklı bişey söylüyor 😔 hasta olmasın bebekler inşallah
Brcklc Rabia6025 balgam için hava veriyor Dr ama sen şırınga ile izotonik şu çek 2.5 ml bı burnuna birde diğerine sık burnuna sonra hafif oval hareketlerle bebeği hafif aşağı verip.patpat balgamı atmasına yardımcı.olun bence ne temizi bu antibiyotik kullanmak dansa zaten verilen havalarda kordizonlu herşey kimyasal bırak Cok kötü olmadığı sürece bişey verme vücudu savassin biz pamuklara sardikca hepsi hasta oluyor bak biz şuan ateş içinde yatıyoruz vermedim carpol bile savaşması lazım vücudun en son çare carpol çadırda ayazda yatan çocuklarla dolu sokaklar onlar napsin bak hiç hasta oluyorlarmi
Sonsuzmutluluk Hnm44 burnunu açın sürekli izotonik su ve şırınga alın ıhlamur içirin bol bol emzirin. Grip olmuş olabilir bir kaç gün sürer tek çare burnunu açık tutun hemen geçmiyor
1ana1bebe Hnm44 bence dogal takviye yapin bir sure, ihlamur, corba limonlu tavuklu, bol su, terletip atmasini saglayin, banyo rahatlatir bebeginizi burnunu açar
GiybetReis Hnm44 canım gözler sulanıyor ve burnu akıyorsa muhtemelen alerjik bi durum olabilir. Alerji belirtisi genelde ikisi birden. Doktora danışsanız iyi olur. Alerji şurubu veriyorlar. Farklı bişi yedi mi dünden bu güne karabiber vs mesela ya da başka bi gıda. Ya da toz vs de olabilir.
UraSsmom Hnm44 Ben aşılarda bile vermiyorum cnm ateşi olursa diye burda aşıdan önce verenler var çok yanlış bence. Ki burun akıntısı varmış burnunu temizleyin Dr götürün vermeyin şurup gerek yok
Brcklc Rabia6025 ben demişdim öksürük şurubu diye ama şurup zaten öksürük şiddetini arttırdı.o şekilde çıkardı bizim Prospan Dr vermisdi ben size oyuzden söyledim asla kafama göre kullanın demem haddime düşmez ben öksürük şurubu keser demek istemedim sakin beni yanlış anlamayın en en en iyisini bebeğin annesi yani siz bilirsiniz 🙏🙏🙏
Rabia6025 Brcklc katılıyorum en iyisi anneler bilir 💓hepimiz burda doktor tavsiyesi üzerine yazıyoruz her doktor farklı bişey diyor postu açan da tavsiye istemiş bilen bildiğini yazıyor uygulamak uygulamamk anneye kalmış🥰
Aysegul93 Hnm44 38 üstü ateşi yoksa calpol işe yaramaz tedavi etmez ki ateşi düşürür ağrısı varsa onu gecirir
damla34alp Hnm44 @hastalanmayancocuk diye bir hesap var instagramda. Onun sarımsak kürü var bence deneyin çok etkili.
BenMathilda Anneliği yargılamaya yönelik yorum yapan hesaba 1 günlük askı işlemi uygulanmış olup tartışma içeren ve bu yorumlarla ilişiği bulunan diğer yorumlar silinmiştir.