Aldiba Kızım 3 aylık son bir haftadır çok salyası akıyor üzerini değişmek zorunda kalıyorum. Bide elini çok emiyor. Bunlar normal mi yoksa doktora gitmeli miyim? bilgisi olan var mı?
Zlm Aldiba normal merak etmeyin 😊 bu kovboyların taktiği üçgen yakaliklardan takım isterseniz üst değiştirmekten daha kolay ben öyle yapardım
Aldiba Yanakkizim o yüzden mi suyu akıyormuş beni korkuttular çocuğun ağzı yaradır kesin diye bakıyorum yara falan da göremedim
FZC Aldiba boş yere korkutmuşlar seni dişleri oluşmaya başlıyor ondan salya akıtıyor benim oğlum 16 aylık hala salya akıyor dişleri çıkıyor çünkü
agns Aldiba onu diyen kimse görüşmeyi kesin hiç çocuk doğurmaya bile bilir dişi çıkıcak yavrunun ne yarası hem yara olsa görmiycek misiniz diş jeli alın rahatlar birazda olsa
Ozlmyldzarya Aldiba benim kızım da da aynı şey var emiyor yalıyor ellerini ve salyası akıyor bazen ama korkulacak bişi yok diş etlerinden kaynaklı bebek gelişiyor büyüyor annesi🤤😍
Aldiba FZC bugün sağlıkocağına gidiecektim hava da serin biraz boşuna götürmeyim o zaman çocuğu soğukta
agns Aldiba 3 aylık bırak salyayı dişi çıkan var hatta dişli doğan bebekler var her bebek farklı benimkilerde de erkenden salya başladı çok normal bir süreç
Aldiba Zlm hastane setinin içinde var ondan ama dantelli rahatsız eder diye hiç takmamıştım yenisini alıcam şimdi
Zlm Aldiba boynuna değen yerde değilse etmez bence benimki 11 aylık ben hala ara ara kullaniyorum yeni diş gelicekken aciyo salya çeşmelerini 😊😊