Comologgo Kızlar bu kitabı alan var mı ? Kaç aya hitap ediyor ? Çocuğun ilgisini çekiyor mu gerçekten? Yıkanınca hışırtı sesi kayboluyor mu mesela ? Eğitici olarak ne aldınız çocuğunuza ?
Deletedmom_21 Comologgo ben kullanıyorum 2 aylikken kullanmaya basladim oglum cok seviyor suan 6.5 ayligiz hala severek oynuyor birkac sefer yikadim hisirti sesi kaybolmadi fisherprice bizimki
Aliaslan1 Comologgo 2 aylıkken başladık kullanmaya çok çok ilgileniyorlar 4-5 aya kadar. Ben makinede 40ta yıkamıştım o zaman hışırtısı gitti sonra yeniden aldık elde yıkadım ılık suda
hogwarts Comologgo çok kullanışlı bende 3 aylıkken almıştım 6,5 aylık hala oynuyor ağlayınca elime verıyorum susuyor
littlebabyy Ben 30 derecede yıkadım hic bisey olmadi. Ve renkler inanılmaz ilgisini çekmişti ilk aldığımda 3 aylıkti bebegim simdi 5 aylik olacak hala severek oynuyor