1 haftadır grip hali içindeyim, önce boğaz ağrısı oldu ilk 3 gün sonra kuru öksürük başladı. Bugün 7.gün ve ne yaptıysam öksürük geçmiyor, evde öksürük şurubu ve bir kaç tane soğuk algınlığı ilacı var, onları kullanıyorum ama yok, gün geçtikçe daha kötüye gidiyor, kızım sabah öksürüğüme uyanıyor. Yarın da oruç, nasıl olacak bilmiyorum. Şunu yap kesin keser dediğiniz bir şey var mı? Çok ihtiyacım var gerçektende:/