Kerem_mom canım benim o doktorda o işi bi zahmet bıraksın ya. Her çocuk aynı gelişimi göstericek diye bir kural yokki. Belki bebeğin hareketlendi. Hareket gereği kilo almıyor. Şimdi sen mamayı dayıyorsun ama 2 3 ay sonra o çocuk zaten sen istesende istemesende gelişip büyüyecek. Benim kızım 3 aylıkken zayıflamış hatta kontrole gittiğimde hiç kilo almamıştı. Yok mama bilmem ne dediler hiç takmadım onları sabah öğle akşam bebeğim ne kadar emmek isterse emzirdim. Yarım saat, beş dakika ne kadar emmek isterse. Düzenli beslenmedim, beslenemiyorsun zaten genel olarak, ama bulgur pilavı, hurma, yeşillik süt yapan protein olan şeyleri tükettim şuan kızım 8 aylık maşallah kilosu gayet yerinde üstelik 2,500 dü hastaneden çıktığımızda. O yüzden böyle değişik düşüncelere kapılma senin yavrun sonuçta aç kalıcak değil tabiki ama çok yemesininde bi anlamı yok ki.