Beş ay oldu olacak doktorum kullanmana gerek yok dediği için kullanamadim sadece sıkı şeyler giydim . Ayva gobeg gibi çok az bişey kaldı tayt giydiğim de sıkı fazla belli olmuyor ya hepsi gitsin istiyorum nasıl gidecek bu keşke korse kullansa mıydım ?😬😔