patiseverr_ uyku için cok ideal öğlen bi yatır bakalımm bununla,terleme olucak mı yada üşücek mi ensesi ve gögsune bakarsın..allah korusun anneannem anlatmıştı 3.5 4 aylık bebek kurtaramamış kendini battaniyeden sonu kötü olmuştu seni korkutmak için değil bu söylemim ama tedbir almalısıj diye söyleme gereği duydum..