Merhaba. Kaçtır deniyorum sütler boşa gitti. Bebeğe probiyotik maya ile kavanozda mayalamaya çalışıyorum. Netteki tarifleri denedim. 50 derece 10 dk birinde, 150 derece 8 dk bir diğer denememde fırını çalıştırıp kavanozları koydum akşamdan, sabaha baktım su gibi. Siz nasıl yapıyorsunuz? Makina Almam şart mı, fiyatları uçmuş yaa😑