SeverusSnape 1ana1bebe merhaba, geçmiş olsun. 3 kez üst üste yoğun şekilde kustuysa doktoruna danışın isterseniz. Yediği bir şey dokunmuş olabilir, yediği fazla gelmiş olabilir, ekşi kokulu ise üşütmüş olabilir…
Aalya 1ana1bebe 1.5 yaşındaki kızımın basına geldi geçenlerde soğuktu hava ankaradaydık.gece birden kusmaya başladı.üç dört kez kustu hatta sabah a kadar öğürerek uyandı su içmek ostedı onu da küstü.en son sarı kusunca doktora gittik acile. Kabızlık sorunu da vardı. Doktor ondan olabilir dedi.lavman verdi . Röntgen çekildi gaz vs gördü. Kusması gectı mı dıye sordu bir şeyler yedirin bakın dedi.geçti Diyince eve gönderdi. O gece tekrar ateşi çıktı ve burnu akmaya basladı kızımın sabah tekrar doktora gittik . Gene röntgen cekildi.kulak ağız vs bakıldı. Başka şehirden geldik demiştim. Hava degsıımınden olmustur spguk algınlııgı dedi.calpol dolven verdi.öyle geçti burun akıntısı kaldı birkaç gun
MiniKaya 1ana1bebe midesini üşütmüş olabilir götürün bence benim oğlumda olmuştu serum takıldı ilaç falan yazılmıştı çocuğum rahatlamıştı
Sonsuzmutluluk 1ana1bebe ayak altlarına sıcak su torbası koyun yoksa çok dikkat ederek kavanozla koyun nane limon demleyn şeker atıp içirin yarım çay bardağı kadar
1ana1bebe SeverusSnape cok yogun degildi, ishal degil ates yok öksürük yok napicam bilemedim ya, dun ayran icmisti tadinada bakmadim hiç hazır ayrandi o mu dokundu acaba, esimde hasta heralde yedigimiz birsey dokundu bende birsey yok Allahtan
1ana1bebe Aalya yaa çok coo gecmis olsun auan biraz daha iyi, nanr limon yaptim ama birdaha kusarsa hemen gidecegim cok cok sağolun Allah razı olsun
1ana1bebe MiniKaya suan biraz daha iyi, nane limon yaptim ama henuz iciremedim eger kotulesirse hemen gidecegim cok sagolun 🌸 Beren-2020 Sonsuzmutluluk
Beren-2020 Midesini üsutmustur. Nane limon ya da kekik çayı yapın zorlada olsa icirin o biraz düzeltir
tugbademir 1ana1bebe doktorum bir kez olursa tamam 2.kez olursa neyse ama 3.kez olursa mutlaka getirmelisin demişti bizde daha 14 günlüğüz
Minigimm1 1ana1bebe benim kızım da birden kusmaya başlamıştı canim bende midesini üşüttü sandım çünkü ne ateşi ne başka bir belirtisi yoktu hatta doktorda test yapmadan midesi rahatlar diye iğne yaptı gönderdi geçmeyince ertesi gün tekrar götürdüm başka bir doktor test istedi idrar yolu enfeksiyonuymus meğer idrarı kokuyordu bile yani en iyisi doktora götürmen
1ana1bebe Minigimm1 yaa hic idrar diye dusunmedim çok sağolun bi nebze iyi ama kotu oldugunu hissedersem hemen gidecegim
Minigimm1 1ana1bebe bende hiç düşünmemiştim canim ya gayet iyiydi ama kusuyordu sürekli sende devam ederse mutlaka götür bence