12sukran Sagarak süt veriyorum bebeğime makinam bozulmuş mamajo kullanıyordum 2 el satan annelerimiz var mi sıfır fiyatları çok pahalı
Ayseferhatt 12sukran https://resimyukle.io/r/qXxws3sb5T merhaba 2 yada 3 kez kullanilmis uygun fiyata satabilirim
2minnosannesi0 12sukran fotoğrafını birazdan cekerim cekim güzel kademeli en yuksegini kullanamiyodum 150 den yardimci olurum
Ayseferhatt 12sukran ben 360 liara aldim ama 200 satarim siz kac dusunuyosunuz gercekten ama hic kullanilmamis gibi sezeryan dogum yaptim ilk 3 gun sutum az geldigi icin ara ara sagdim sonra hic kullanmadim bazanin altinda duruyo eczaneden alindi