Anneler 11 aylik kizim var 1 hafta emziremedm gogsum cok kotu oldu yarıldı iltihaplandi . 1 hafta icersinde unutmasn diye ara ara verdm unutmadi cok sukur. Normalde sütümü sagip yani tazeleyip veriyodum. Annemde kaldim bugun simdi emzirdim ama yaklasik 18 19 saattir emzirmemistim sağmadan verdim , bisey olurmu? Kac saat emzirmessek sagip veriyoruz bilgisi olan yazabilirmi 😏