Kızlar merhaba , bebeğim 13 günlük oldu. Siz yenidoğan bebislerinizi hangi taktikler ile uyanık tutmayı basardiniz ? 😁 Amansız bir uyku döngüsü içindeyiz çıkamıyoruz . Memede de 15 dkyi zor görüyoruz ya kendini çekiyor ya da uyuyakaliyor . Tecrübeli anneleri bekliyorum 😁