oglumuz01 Bebeklere uzun bir süre aşılar bacaktan yapılıyor 🌸 Bu arada 4.ayda sünnet olmuştu bebeğim. O zaman anestezik krem sürmüştük sünnete gitmeden. 6.ay aşısında bacaklarına sürdüm öyle yaptırdım aşısını. Etkisi oldu çok az ağladı o da iğne girdikten sonra yani muhtemelen aşı yakmıştı. Ama sizin bebeğiniz daha küçük sanırım şimdilerde denemeyin.