Merhaba biraz önce uykumun içinde böyle uyumaya çalışıyorum ama bi turlu uyuyamıyorum kalbim hızlı hızlı atmaya başladı kalktım tansiyonumu ölçtüm 12/5 nabiz da 108 olmuş sonra tekrar ölçtüm 13:7 107 nabzı sonra bi limon içtim yedim biraz 11/7 suna nabzı da 90 olmuş panik atak olabilir mi bu ?