Uyanıp uyanıp ağlıyor bende aç diy mama hazırlıyorum bu kez hem içmiyor hem uykusu açılıyor uyumuyor vermesem emzikle sallasam bir süre sonra dalıyor ama kaç kez uyanıyor bu kez gece boyu aç kalması normal mi bez doluyor diye değiştirdim çiş vardı ondan da uyku açılmış olabilir mama uykuda asla içmiyo gece ne kadar demesem içmiyor