Kızlar 9 aylık oğlum var öksürük ve hırıltısı vardı öksürük şurubu verdim geçer belki diye 2 gün sonra doktora götürdüm ve geç kaldım ilk defa broşları dolmuş ciğerler temiz röntgen falan çekildi serum aldı damardan antibiotik verildi hava verildi evde de veriyorum hava makinesinide hiç sevmez sevdirmeye çalışıyoruz neyse ev sıcak parkeler soğuk ama halıda durmuyo parkelerde gidiyo oyuncaklar orda ses yapıo die uyandığında sırtı terli olmuyo tek saçları terli oluyo burnunu günlük temizliyorum sizce neden hasta olmuş olabilir ya nerde hata ettim bugne kdr arada öksürük oluyordu boğazı kızarık diyordu doktorlar ilk defa broşlara indi bide havalar ısınmışken oldu bu çekaba girdi oğlum birşey yok 3 gündür balgam kustu rahatladı öksürüğü azaldı yeşil ishal yaptı 2 kez şmdi normale döndü kakası enfeksiyonu attı sanırım halsizliği falan kalmadı oğluşumun ilaçlara devam pzt doktor kontrolüne götürcem 10 gün dolmadan