BabyMerttt Dogum yaptiktan sonra ne gibi haklarimiz var? Ben bi 300 lira sut parasi aldim..bir de yaklasik 4 maasima tekabul eden rapor parasi aldim. Baska haklarimiz nelerdir
Goktugbey BabyMerttt birinci ikinci ve üçüncü çocuğa göre değişen bir ödeme daha var herkesin yararlandığı.
Reyhanasya BabyMerttt sosyal yardımlaşmaya gideceksiniz ilk bebek için 300 tl veriliyor bu dogum parası sgkdan da 232 tl Emzirm ödeneği alabilirsiniz
Berilismom Reyhanasya onları kuruma geri yatırdım onlar maaşımı yatırdılar öyle bişeyler olmuştu sanki sadece 300 tlyi vermedim