Aysun16 Hanımlar bebeğim gün içinde hiç sıkıntı çekmezken sabahları cok gazı oluyor kakasını yapamıyor sürekli ıkınıyor, masaj ve bebek yağıyla anca rahatlatabiliyorum sizce neden sadece sabahları böyle oluyor
Kabarik Aysun16 aynisinbende de var yaa kac saat kivraniyor kaka yapmak icin ama benimki gece yapamadigi icin sabah bu kadar kivraniyor daha 50 gunluk. Sizin ne kadar?
[silindi] Aysun16 Gece emip genelde uyuduğu için (gündüzki kadar bacakları hareketli değil ve kucaktada değil) gazı çıkarması zorlaşıyor. Mesela ben bugün o gazdan nasibimi aldım kakasını yaptı diye bezi değiştirirken bi tazyikli kaka daha gelip alt açmayı geçti yatak halı parke üstüm hep kaka 😅🤦🏻♀️ Neticede rahatladı diyip güldük 2 metre menzilli havan topu diyor babası 😅😅😅
Aysun16 Kabarik bizde 58 günlügüz, cok zor oluyo her sabah sanci cekmesi bizdede gece kaka pek olmuyor
Lavanta35_ [silindi] hahahaha çok güldüm ya geçen hafts aynısını yaşadım üstüm bsşım yatak heryer kaka o an elimdende kakalar akıyo bu sıpada suratıma gülüyo sanki anlıyomuş gibi 😂😂😂
Aysun16 [silindi] bizimkide rahatladiginda tazyikli yapiyor kaynanama göre cocugu üsütüyorum ishal oluyor oyuzden öyle yapiyor 😓🤣
[silindi] Aysun16 hiç alakası yok valla kaynananız çok gazlı bebek görmemiş bizimki bazen büyük bi insanın gaz çıkarması gibi 5-6kez yapıyor şaşıyorum o küçücük karnına nasıl sığıyor bu gaz diye. Şimdiye kadar çok olmuştur kaka yaparken patlar gibi seslerle tazyikle yapıp etrafındakileri korkutması 😂 bazen çıkardığı sese kendi bile korkuyor 🤦🏻♀️😅
Lavanta35_ Malesef bizimde öyle çok gazla bir bebek eşim idtemediği içim damlada kullanmıyoruz sık sık masaj yapıyorum bisiklet çevirtiyrum ayaklarını karnına toplayıp gaz çıkarmasını sağlıyorum rahatlıyor ozaman