Kızlar geçmişte yani evlenmeden önce çalıştım 7 yıllık bi sigortam var 26 yasındayım 18 yasıma bastığımda kendi sigorta girşimi falan. Kendim yaptım (muhasebe elemanıydım) aklıma takıldı bi dönemde mesela 6 aylık ödenmiş sigorta paramı ben alabiliyormuyum şu an öyle bişey varmı yani