Bebeğime 4. Ayında ferro sanola başladık 6 ayına kadar bir çay kaşığı verdim doktor 6. Ayında 9.5 kilo olduğu için bir tatlı kaşığına geçmemiz gerektiğini söyledi öyle yapıyorum ama sanki fazla gibi hissediyorum kullanan varsa siz ne kadar veriyorsunuz ?